lunes, 25 de abril de 2011

Fopeiros

Isto dos blogs está moi ben, pero hai veces que estamos fopeiros eh!, ou non se nos ocorre que poñer ou non hai gañas de escribir, ai! co divertido que é ler o dos demais! . Loli e Chelo que son as que mais tempo levan sen escribir, a ver se poñen alguhna cousiña aínda que sexan chistes oh!, e Victor debe de estar super ocupado coas novas clases, e nada! non ten tempo nin de sacar fotos. E eu tampouco estou moi inspirada así que... a ver quen é o primeiro!!

5 comentarios:

loly dijo...

ja,ja,ja ¡¡¡¡¡que razón tienes, de momento, la primera ya fuiste tú aunque fuera para reñirnos, pero tomo nota.

Ana vic dijo...

Menos mal!! que aínda existe alguien!!

Anónimo dijo...

Bueno!!!!! Despertaron.....Qué alegría!!!! Mesmo penséi que xa esquecérades todo....Graciñas Ana por volver...e por despertar a Loly!!!

Víctor dijo...

Eu estou fopeiro hasta para ler, aínda viñen hoxe a ler esto. Hai semanas que me intento obligar a escribir algo no blog pero sempre pode a preguiza. Algo lle haberá que facer...

Bicos!

Ana vic dijo...

debe ser a primavera!